lauantai 22. lokakuuta 2011

Magnoliahaaste jossain down under...

No nyt on erikoinen aika kirjoitella blogiin. Tuskin olen ensimmäinen joka keskellä yötä askartelee...
Ajattelin osallistua ensimmäistä kertaa Magnolia Down Under Challenge -haasteblogin haasteeseen jossa oli luonnos aiheena. Ja kun kerran tuli tehtyä niin postaan tämän vaikka mikä olisi - toivottavasti ehtii ajoissa :o)

This is my first entry on Magnolia Down Under Challenge and a scetch was given to play with. This is what I came up with. This is so weird time for crafting and blogging but I guess I'm not the first one to do it in the middle of the night :o)
Sorry for the bad picturequality...


2 kommenttia:

Debbie Pamment kirjoitti...

Aaaaw this is sooo sweet! I love the pops of red among the icy blues and whites!
Thanx so much for joining us at MDUC this week
xXx

Manna kirjoitti...

Ihana talvinen tunnelma,
tosi suloinen kortti!