Niin se pariviikkoinen vierähti ja jälleen on It's All About The Vintage And Beauty haasteblogissa uusi aihe. Tällä kertaa haastetaan taiteilemaan taustoja. Tulkaapa mukaan!
Ensimmäiseen korttiin olen käyttänyt sponsorimme Crafty Individualsin kuvaa ja päätin tehdä taustaan samat sävyt kuin itse kuvassa. Suttailin distresseillä ja leimasin sitten nuotteja kulmiin. Lisäsin embossaten valkoiset reunukset sekä lumihiutaleet. Kuvan taakse lisäsin cheese clothia joka ei kyllä multa onnistunut kovinkaan hääppöisesti, visio oli taas hienompi kuin toteutus ;o) Koristeeksi vielä Nellie Snellenin stanssilla tähtösiä jotka kuorrutettu star dustilla.
Toisessa kortissa tavoittelin fiftaritunnelmaa papereilla ja värityksellä. Kuva on sponsorimme Crafty Sentimentsin tyttönen joka on väritetty copiceilla. Kuviopaperit ovat Papermanian setistä Happy Days.
Time for a new topic at the It's All About The Vintage And Beauty Challenge. This time it's about 'backgrounds'.
I used our sponsors Crafty Individuals picture and I decided to use same colours on my background as the picture has. I smudged the background with distress inks and stamped some notes to the corners. I embossed the white border and snowflakes. I added some cheese cloth under the picture although my vision was far more glamorous than the result ;o) For embellishments some stars with Nellie Snelles star dies which are covered with star dust.
With the other card I went for the fifities feeling with papers and coloring. The picture is a girl from our sponsor Crafty Sentiments which I colored with Copics. Papers are from Papermanias pad Happy Days.


3 kommenttia:
Just beautiful Johanna especially the top one.
Hi Johanna...two great cards but I adore the first card ...it has a wonderful background and perfect for the Christmas season. Regards, Suzanne xx
Oih ja voih kuinka hurmaavia kortteja kumpikin, mutta olen niin jouluisissa tunnelmissa (pääni sisällä) että tuo ensimmäinen sulatti sydämeni!
Lähetä kommentti