Innostuin taas leikkimään LOTV-leimalla ja tein pitkästä aikaa hääkortin. Haasteessa oli aiheena laventeli ja pitsi joten niitä tässä sitten on. Ruusupaperi on taas ihanaa Maja Designin tuotantoa. Ruusut kimpussa ovat sekä valmiita että pari itse tehtyä. Rusetteja olen opetellut tekemään tämän opasvideon avulla.
I played again with LOTV-stamp and for a change I did a wedding card. The Lili's Little Fairies Challenge had a theme lavender and lace, so here's some. The rose paper is from Maja Design. I made couple of roses myself and the rest are purchased. I have learned to do bows with this video.

8 kommenttia:
Aivan ihana kortti. Mulla on myös tämä hääpari leima ja tykkään kovasti.
Kaunista, kaunista ja ihanasti romanttista ! Leimakuvassa upea väritys !
Tämä on hurmaava! Todella kaunis lopputulos, jota voi vain katsella ihailevasti huokaillen :)
Siitä laatikkokortistani, olen itse taitellut sen kartongista, ihan samanlaiseen en ohjetta löytänyt, mutta jos googletata easel card with drawer niin aika monenlaisia löytyy :)
Beautiful card. I just love this image. Your flowers are great. I can never make them - I just have to buy them. Well done on the ribbon - it looks very good.
Stunning card.
Hugs
Margaret M
Absolutely stunning, Johanna! I love everything about your card. The image is beautiful and the papers are gorgeous. Fabulous! Thank you for joining us over at Lili's Little fairies, hugs, Jayne x
such a pretty lavender wedding card, and beautiful embellishments. thanks for joining us at Lili's Little Fairies this week.
hugs, annie x
Well done in coming in the Top 3 at Lili's Little Fairies! Your card is beautiful :)
Kelly.x
Lähetä kommentti